زنان مردان خائن را از روی قیافه تشخیص میدهند

خودشناسی , خودشناسی , مقالات مقاله , مقالات مقاله , سخنانی زیبا از وین دایر , وین دایر , موفقیت , سخنان بزرگان , زنان مردان خائن را از روی قیافه تشخیص میدهند , زنان , مردان , مردان خائن , شخصیت شناسی ازروی موسیقی مورد علاقه , کوکاکولا , مقالات ,

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 13311
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1





RSS

مسیر موفقیت

شنبه 10 فروردين 1392

زنان مردان خائن را از روی قیافه تشخیص میدهند

 

به گزارش پاپ ساینس، محققین سابقه روابط ۱۸۹ نفر سفید پوست بزرگسال را مورد بررسی قرار دادند. سپس از آن ها عکس گرفته و این عکس ها را به ۳۴ مرد و ۳۴ زن بزرگسال نشان دادند. از این افراد خواسته شد تا تصمیم بگیرند که کدام افرادی که در عکس ها می بینند، سابقه ای از خیانت در روابط دارند. به گفته محققین، شرکت کنندگان زن، درصد نه چندان زیاد اما معناداری از مردانی را که سابقه ای از خیانت در رابطه خود دارند تشخیص می دهند. این در حالی است که مردان، نمی توانند حدس درستی در این رابطه در مورد زن ها بزنند و در واقع، آن ها نمی توانند به درستی، وجود سابقه خیانت را در زندگی زنی که تصویرش را می بینند، حدس بزنند. 

 
 
 وقتی از زنان در مورد دلیل حدس هایتان سوال شد، آن ها به ویژگی های مردانه در چهره اشاره کردند که از آن جمله، می توان به چانه های مربعی مردان اشاره کرد. بنابراین، شاید باید خانم ها در مورد مردان با چانه های مربعی بیشتر مراقب باشند! در واقع پیش از این هم مطالعاتی در این زمینه انجام شده که می تواند تاییدی برای این نظر باشد. اما مردان، معمولا زنانی را دارای سابقه خیانت می دانند که چهره های جذاب تری دارند که معیار درستی نیست و هیچ همبستگی با خیانت در رابطه ندارد. 
 
 
 محققین این مطالعه می نویسند: «ما به این نتیجه رسیدیم که احساس خیانت در رابطه از روی چهره، می تواند تا حدی در واقعیت ریشه داشته باشد. حداقل در مورد زنان این طور است و این ویژگی ممکن است به افراد کمک کند تا در مورد افرادی که شناخت کمی از آن ها دارند، بهتر تصمیم بگیرند که آیا می تواند فرد مناسبی باشد یانه.» 
 
 
 هر چند این نتایج جالب به نظر می رسند، اما اطلاعات به دست آمده از این مطالعه بسیار محدود است و نمونه ها برای به دست آوردن یک رابطه همبستگی معنادار بسیار کوچک هستند. به همین دلیل، باید منتظر نتایج جالبی که سایر محققین با نمونه های بزرگ تر به دست خواهند آورد باشیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زنان مردان خائن را از روی قیافه تشخیص میدهند , زنان, مردان, مردان خائن, ,



نوشته شده توسط محمد در ساعت 21:5

سلام من محمد هستم. میخوام درباره آقای وین دایر و سخنرانیهاش مطالبی رو بذارم که حتما بدردتون میخوره.مقاله هم میخوام بذارم در موضوعات مختلف انشاءالله.
ایمیل مدیر :


کهن
[خالی
ساخت چت
شما
تغغیر فونت
تپش قلب من عشقم
عاشقی بد دردیه
کافه دلتنگی
تبلیغ گستر
وبلاگ تفریحی فردین شیردل ツ
مشاوره نصب و راه اندازي دوربين مدار بسته
نایسر دایسر پلاس
دانلود آهنگ های جدید
عاشقانه ها
موفقیت و معنویت
بیا تو بخند
پارس پا ( کسب درآمد از وبلاگ )
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مسیر موفقیت و آدرس vindayer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::